Fy!

Blev ingen träning idag (A) dels för jag kom i säng sent (hittade en jävligt bra film jag va tvungen o kolla på) sen så hade jag glömt packa väskan o maten hahah! så att blev bäst att köra vila idag! Funderar dock på hur jag ska lägga upp träningen, tänkte köra ett pass nu där jag ska testa att maxa Dips/Chins utan vikt. sen lägger jag nog in några sköna övningar som jag inte kör allt för ofta!


 sen tänkte jag även börja köra Armhävningar lite mer! länge sedan man körde armhävningar överhuvudtaget så det blir det ändring på. lägger in dem varje pass från och med nu!



Har ni några tips på några övningar som ni verkligen ÄLSKAR?? kanske några som ni själva kommit på ? DELA MED ER! : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0