haha nasiuse

glömt berätta lite små roliga saker

Vet ni hur man gör för att vakna upp bäst en tidig morgon när man ska åka till jobbet?!

JO ! man vaknar när man egentligen ska gå upp men tänker, jag kan ligga 5min till det har jag råd med ...
Vaknar upp 05:38 när man EGENTLIGEN ska gå upp till bussen och man har i huvudet att bussen GÅR 38 men den går egentligen 48(som alltid) så man drar ett sms till arbetspolarn och säger att man blir sen innan man lämnat rummet, Springer ner och packar i "maten" och allt man behöver och när man väl ska lämna huset för springa upp till bussen känner man i fickorna, självklart känner man inte mobilen i någon utav fickorna. så man börjar springa och leta i hela huset kollar rummet 2 gånger, kollar köket 2 gånger, kollar toan 2 gånger.. kollat allt 2 gånger men hittar den inte!!!!
sen kollar man toan en 3dje och där ligger den.. greppar den och spriiinger upp till bussen. Hinner precis med bussen!

så gör man för att vakna upp bäst!

Hur gör man då när man ska koka pasta och ägg samtidigt? (självklart i 2 olika kastruller)
jo man sätter på båda plattorna så det ska tajma in sig lite, tillslut börjar äggen koka men ingeting händer i pastakastrullen.. väntar lite till och sätter på klockan för äggen, händer fortfarande inget i pastakastrullen.... till slut lyfter man på locket(som är i glas) och WIPS så är det inget vatten i den!

Så kokar man pasta bäst!





MUMS! :D Jävligt stark vart den vet inte om det va för all tabasco jag råkade ösa på eller dom andra jalapenosen lr hur dem nu stavas orkar inte direkt bry mig :D

Älskar att jag är jag och att du inte är jag :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0