Hemliga Anton!

Kommer ni ihåg att jag berättat att ANTON började med PF?
vilket fall, det gjorde han och jag tror det var när han gjorde det som han "utmanade" mig ;D . jag fick se hans schema och allt men han verkligen VÄGRADE att berätta vem han tagit hjälp av, och jag tyckte det inte riktigt såg ut som Seth's schema/pogram men jag hade det i bakhuvudet att det kunde varit honom men ändå så tänkte jag att han tog "hjälp" av någon annan, men vem???? aja jag glömde snabbt bort det men igår efter fotning berättar den jäveln att han hade tagit hjälp av Seth! under 8veckor. hahaha tyckte det va riktigt roligt.

Så med andra ord tycker jag Seth verkar göra ett bra jobb?! fast det kanske vi får avgöra när bilderna dyker upp :D
aja sjukt att jag skriver ett inlägg  vid kl 08.00 . va uppe en timme vid 06 men kände att jag va tvungen att lägga mig 1 timme, inte för jag sov så mycket men! :D

Snart ska jag lägga upp en bild på min FRUKOST :D får se vad för gott den bjuder på ;) ska äta lite saker jag inte käkat på ett par veckor ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0