ingen mer rea tack

Gick förbi en affär igår för att handla ett par shorts, slutade med allt förutom ett par shorts! haha och i slutändan vettafan om man kan kalla det rea ! inte bra inte bra, men wtf ? :D

Passet idag gick bra! känner av gårdagenspass saftigt och även dagens typ redan tror jag :S . Blev lite Pattar, Axlar och mage.

Hantelpress
Flyes
Axelpress hantlar
Lateral raises
någon egen övning, hur ska jag förklara? Axelpress med axel/armsträck typ :S
sen någon "egen" magövning tror jag också, men hängande benlyft in/ut kallar jag den xD :S

ååh nu kom jag på att jag missade ARMHÄVNINGAARNA! haha kom på det nu precis när jag skrev inlägget xD aja skit samma!
Imorgon är det Torsdag och då lutar det starkt åt ben på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0