Intressant och kul!

Ni ska få börja följa NIKLAS lite ! Det är nämligen så att han har tagit hjälp av SETH RONLAND också! ska bli ruggit intressant och följa honom, Så jag tänkte kanske att ni även vill följa honom så får ni se vilka under SETH kan göra ;)
Niklas är en av mina bättre vänner!
Han är lika lång som mig tror jag!? (jag kanske är lite längre) ;)
Hans start vikt låg på runt 70-73kg
Även han ska köra med PF (periodisk fasta)

Än så länge har han bara kört 3dagar med det och ska väl hålla på en ca 8 veckor?!
Vi får hoppas att han sköter sig med kosten och träning! ;) Men han verkar va ruggit taggad och har en jävligt bra inställning! : D

Får inte upp någon bild på honom just nu, varför vet jag inte men jag får återkomma med den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0