konstig dag men

Tror jag gjorde ett av mina sämsta pass idag :/ usch hade inget tryck ingen glöd, humöret va långt ner, hade inget alls !!
Hela dagen har jag varit helt paff, har bara gått runt och luffsat liksom :S.

Men så efter träningen när jag ska in i duschen får jag beröm för min form av ett par killar, jävla surr på dem men det va roligt att få lite uppskattning för allt hårda arbeta man har lagt ner! :) 

Sen när man kommer hem och lagat mat osådär så ser man detta 

http://www.sethronland.nu/index.php/2010/06/04/client-update-3/    :D  

Så imorgon på mitt "Favoritpass" hoppas jag på ett förjävla bra TRYCK!!! längtar.


Morgon dagen är FULLSPECKAD! träna tiiidigt imorgon, sen lunch i stan och inhandla några få saker! sedan blir det inflyttnings middag hos en vän och sedan in mot staden igen, satan vad jag ser fram emot den dagen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0