Ruggit

BRA PASS!! tänkte ta några + - med Sats odenplan

- Deras Benpress. Gillar den ikkke. körde fan på 320kg idag och kunde ha ökat :S
- Deras Sittande rodd. är van med en annan kanske därför. den funkar ju o köra på men föredrar den i Haninge mer!
- har inget med träning eller sats att göra men folk som ringer med okänt nummer! haha ringde en nyss med det (svarar ikke)

+ Folket
+ Lokalen + maskinerna
+ Musiken
+ Kardio avdelningen

Gick ner i REPS idag och ökade i vikt
är nöjd med Dipsen, Hantelcurlen och hantelpressen. dom går riktigt bra just nu .
Kabelcrossen har jag verkligen längat efter att köra! fan vad bra den tar nerifrån. vet inte hur länge sen det va jag körde den! säkert ett halv år

ska öka kardio lite mer . så idag blev det 5min extra på bandet, låter inte mycket men det räcker! kommer nog inte hinna med extra kardio imorgon då jag har ont om tid.
Ska ju såklart på HAMMARBY - ljungskile

KOM IGEN NU BAJEN! VI HÖRS!

btw .. kommer med en sak jag ska börja med om några dagar ;) så va vakna!
Kommentarer
Postat av: Sofie

"gillar de ikke" hahahha du kan ju lika mycke norska som jag ju! :D



Ska hålla ögonen öppna o följa dig med det "du ska börja med" ;)

2010-06-16 @ 22:21:09
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0