WOOHO!

IBIZA IBIZA IBIZA BOKAT !! :D fan vad läckert. längtar!!!!!!!!

Passet idag gick också ruggit bra :D iallafall efter min Favorit låt kördes, då jävlar gick det bättre http://www.youtube.com/watch?v=kEvE_04x-xI&feature=related  Där har ni den! Bästa låten som någonsin funnits och nånsin kommer finnas! går inte att slå den ! PUNKT! btw... sitter o dunkar den höögt nu :D

Passet 1x8reps

Benpress 180kg 1x8reps (med lite hjälp)
Bencurl 55kg 1x8reps
Sittande rodd v-handtag 75kg 1x8reps
Lastdrag brett grepp 70kg 1x8reps
Hantelpress 34kg 1x8reps
Kabelcross nedifrån 25kg 1x10 reps (
underskattad från min sida)
Axelpress 22kg 1x8reps
Lateral raises framifrån 12kg 1x10reps
Chrugs 28kg 1x10reps
Kickback 14kg 1x8reps
Dips 25kg 2x8reps
Hantelcurl 18kg 2x8reps
Mage körde jag två övningar på men vet inte vad dem heter. :D

15min löpband 15grader 7,0km/h



oOOJ HAHAH!! glömde bort att jag satt på äggen på plattan under tiden jag skrev inlägget och dunka musik så glömde bort dom o ah (A) aj plattan mår nog inte sååå bra nu ! xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0