NAJS

Snart så har jag en kamera, hoppas jag. va på mediamarkt och kollade och hittade typ 3 jag kunde tänka mig, men så den jag självklart bestämde mig för hade dom inte!! och om jag har bestämt mig för 1 grej/sak då ska jag fani mig ha den också.. så åkte runt överallt men hittade den då inte, men nu har jag hittat den ;) så imorgon efter gymmet blir det nog dags. haha
NAJS

En annan SJUKT NAJS sak är proteinpulvret jag kör på nu :D haha. Det är EXAKT som chokladpudding! så sjukt jävla najs :D
I smaken och konsistensen.. ALLT. om man låter den stå i kylen typ 10min+ . tror jag nog ska hålla den hemlig ;)

Och jag har äntligen fått ljudet från datan att funka på hemmabiosystemet så nu jävlar kan man dunka musik. fan va NAJS
Bästa sättet att bli taggad till gymmet är att dunka på en ritkigt bra låt högt!!!
Så paasset imorgon ska gå ruggit bra har jag bestämt mig!
NAJS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0