Ny blogg 2 dagar missade

Okej då ska vi se... 
Fredags : En lung hemmakväll vilket behövdes
Lördags : Va iväg och kollade på kameror men vart inte dirket något klokare för det.. efter det blev det träning runt 13tiden körde på RM 80%. Gick helt okej men tror jag ska köra en RM 100% nästa lördag. :) efter träningen hjälpte jag en polare inför festen. sen va det bara hem, äta och vänta in en polare och sen iväg till festen. Riktigt rolig fest förutom att SNUTEN var där och stängde ner Baren och festen (ÄCKEL) fattar inte varför dom ska komma och sabba en sån bra fest?! allt gick lungt till och alla hade förjävla roligt. inga under 18år va där (vad jag vet xD) Baren var tillåten för det är som ett värdshus där festen är... när man väl har ett bra ställe för ungdomar att vara på helgerna så ska man sabba för oss, vi kan ju hänga ute som dom inte vill att vi ska göra! men men... blä

Söndag : Upp vid 12 tror jag klockan va, sen fixade jag lite matlådor inför veckan vilket blev Lövbiff, Nöttfärs 5%, skinkschnitzel med fullkornsris och potatis, det va vad jag hann med innan jag drog iväg för att fira min kusin som fyllt 20år. 
Nu ska jag ner och fixa lite mer matlådor och färdigställa dom ;D
det blir attlaga till lite Kyckling och Ryggbiff + Potatis, Fullkornsris och dinkelpasta till. MUMS!  

AH fan va skönt att va klar med maten nu. ska aldrig mer göra allt samtidigt.. vart lite stress och ganska stökigt i köket ;D men men fick ihop runt en kanske 14 matlådor under hela dagen vilket är najs ;) slipper man laga något nästa söndag!
Nu ska jag gå och dö i soffan, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0