happy

Ahh vilken skööön dag :D
Galet skönt att va ledig! Morgonpasset vid 11 gick ju ruggit bra iallafall. as skönt och träna så tidigt på vardagar när det inte är så mycket folk, eller lite va det idag men vid hantelavdelningen va det inte mer än jag + 2 till kanske. resten höll sig borta vid löpbanden och gruppassen. Körde på RM60% idag med 3 set i varje övning och låg mellan 12-15reps.
Körde faktiskt i linne idag för första gången på jag vet inte hur länge, va ju tvungen och kolla om jag gör några framsteg med dieten(A). Gillar verkligen inte alls att kör i linne.. det ska vara i långärmad tröja eller tjocktröja punk slut!

Juuste ska tipsa er om en sak ni borde testa vilket är förjävla skönt!
Triggerpoint
Det kör du med en tennisboll, tanken är att öka blodflödet och rörligheten.
Jag skulle vilja säga att det är som massage, skönt är det iallafall.
Jag kör det oftast under början av passet efter dynmaisk stretchen, och på vilodagarna när jag känner för det
http://www.youtube.com/watch?v=h1OQPDecZJY
http://www.youtube.com/watch?v=V5cU0J5iqwc 
Där har ni 2 videos

Dagens måltid
blev skinkschnitzel med fullkornsris och en liten sallad till




CLAAAAAS trött man blir..
Drog dit efter gymmet... för att köpa sånadär kablar så man kan koppla ihop Datan och Tv, Ja då sa jag vad jag hade för någon data osv. och då för säkra sidan tog jag dom 2 vanligaste kablarna enligt han försäljaren. Självklart passade kablarna...(absolut)

ska iväg vi hörs!TJA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0