Dagens visa

Upp vid 8-halv 9 ryket imorse, riktigt skönt faktiskt..käkade lite snabbt sen upp till bussen för att komma till odenplan nån gång. haha kom in på gymmet o bara what? hur mycket folk som helst vid 10tiden ;D men det gick smidigt och träna ändå!
passet gick bra men gick miste om benpressen då deras benpress inte alls va som på dem övriga ställena jag kört på, så tog inte alls samma vikter som tidigare. -.-. tog mer . haha
Asså dom där 15min på löpbandet i 15grader är en MARDRÖM! så jävla jobbigt! 

efter gymmet så mötte jag upp morsan som jag inte träffat på drygt 5månader.
vi försvann till slussen för att äta en lunch på Hälsans hus/Hermans Höjdare 
Med Vegetarisk buffé . helt sinnes gott, dit kommer jag gå fler gånger... massa fler gånger :D
 En utav mina tallrikar :D det där är mest kallmat men finns även varm mat som är ruggit god också. 

   Utsikten, tråkigt att det va rätt mulet bara. men varmt va det :S :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0