Det va en gång en Bellmanstaffet!

För dem som redan gissat ut vad jag tänker, så bra! :D
men för er andra...

Så här äre, jag är fett sugen på att köra Bellmanstaffeten som äger rum antingen 26/8 (en torsdag) eller 28/8 (en lördag)
självklart är min plan att löpa den på lördagen!
Men nu är det så att ett lag består av 5 personer som löper 5km var!

*Staffeten går på en naturskön bana på norra Djurgården
*Sätt ihop ett lag med arbetskollegor, grannar, släktingar eller kompisar - alla kan vara med
*Ett lag består av fem personer, alla springer 5km
*Alla löpare får sin sträcktid noterad. Tiden finns sedan i resultatlistan som publiceras på Bellmanstafettens hemsida
*Efter stafetten är det dags för picknick i gröngräset
*Alla lag får en välfylld picknick-korg. Efter målgång är det stor fest i gröngräset!

66 DAGAR KVAR TILLS ANMÄLNINGEN STÄNGS
89 DAGAR KVAR TILLS DAGEN DÅ ALLT HÄNDER :D


Det finns olika klasser, Herr/dam/mixed och ska man köra mixed så måste det va minst 2 killar och minst 2 tjejer .
Det kostar 885kr att delta och självklart delar man det på alla 5 så 177kr/skalle

JAG HADE SKULLE VILJA SATSA PÅ ETT TEAM MIXED? alltså med 2-3killar/2-3tjejer

VILL NI VA MED/KÖRA BELLMANSTAFETTEN? SKRIV EN KOMMENTAR ! eller något :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0