HAHAHAHA

Jag kom precis hem och kände mig tvungen att skriva ett inlägg kl 5 på morgonen.... iallafall när skadeglädjen är på TOPP
För det första så kan det va jävligt skönt att va nykter, när man ser alla APFULLA DRÄGG så är man verkligen glad att man inte dricker så ofta!

+ DET BÄSTA hahahahaha . sitter på nattbussen, brevid sitter ett gäng jag vet inte vad haha... sen SPYR en utav gubbarna över HELA sig och HELA sin kexchoklad låda, ni vet en sån där jättestor som man typ vinner på grönan lr nå liknande! hah fy fan. alla runt omkring han flyttar.. sen tar hans på något sätt sköna polare fram kameran o trycker av 2 bilder.
VISST det kanske inte låter så kul men hade ni vart där och sätt hur spyans polare såg ut när dom tog korten då hade ni fan också garvat!
aah det va det jag kände mig tvungen till att skriva! weei




BTW SÅG EN IGELKOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0