jag lyckades

haha jag LYCKADES glida in hos en frisör idag och klippa mig :D:D haha tror jag gled igenom hela staden och till slut tog jag bara ett ställe, kändes sådär som första intryck men vart nog rätt bra. tyvärr har jag varken ork eller tid att lägga upp en bild på det just nu! MEN det kommer imorgon.. innan jag drar iväg på min semester . WEI!
SÅ håll va me nu ;D 
Blev en heldag inne i stan nästan, drog förbi en polare och hämta min jacka, kom hem vid 8 . tiden bara rann iväg :O

Nu måste jag packa :O har inte börjat med det än ! haha
Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååååå, jag vill också åka !! Lova att ni drar till the church! :D Så får du festa för mig me

2010-05-20 @ 11:53:10
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson
Postat av: ralle

ah juste så hette det stället, det ska vi försöka hinna med :D

2010-05-20 @ 12:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0