Okej!

Okej.. då ska vi se här
Fredagen blev inte alls som jag hoppats på, det ända som stämde överens med om vad jag hade hoppats på va passet med sofie som va najs ! Resten gick ju åt skogen. slutade vid 2 ist för 11 -.-, bajen torskade, jälva pajasar.
Det blev ingen fest efter heller. fan :P va ute på stan en liten stund men blev snabbt hemgång !

Lördagen. Drog in till Odenplan för ett pass, ett jävligt skönt pass. det va mitt 4e och sista pass för veckan.
ett riktigt skönt pass med andra övningar än dom övriga 3 passen! :D får se om jag går igenom det nån gång :D
så hände en sak.. jag såg en snubbe med ett par "pjuk" jag tänkt på att inköpa läänge :D så va tvungen att fråga vart han skaffat dom....
  

Däääär är dom. läckra ?! :D perfekt till "lördagspassen" 

Efter dagen inne i stan va det bara hem och äta! 
Senare på kvällen vid 12 tiden drog jag in till söder och mötte upp sofie och hennes kompis från gbg ;D haha blev en riktigt bra kväll ;D. så kom väl hem vid halv 6tiden. 

Idag söndag. vakna nyss, ska försöka städa rummet och kanske sola. men vi får se :D 

Nästa vecka blir det och öka tyngden lite och minska repsen, så hamnar på 1x10 reps per övning ;D 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aaaawesome

2010-05-09 @ 17:44:16
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0