Ralle Vs Anton



Om ni kommer ihåg det så "utmanade" Anton mig om vem som kunde bli "hårdast"

Jag är inne på min 16e vecka, Anton är inne på sin 8e vecka
Jag har kört alla mina veckor med PF(periodisk fasta)
Anton har kört 4 veckor av sin 8veckors tid med PF
Vi båda har 4veckor kvar efter den här vecka!


VI FRÅN START!
 VS








På dem här bilderna har jag kört i 13 veckor
Anton har kört i 5 veckor om jag inte räknat fel!




Skulle lagt upp nyare bilder också, men får det inte att funka så jag  ger upp för kvällen.. orkar inte. Har tillomed lyckats att trycka ner sidan 2 gånger så jag fått börja om!!!!! HA HA

Kommentarer
Postat av: Moa

NAJS

2010-06-06 @ 21:04:46
URL: http://muwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0