Trött

Håård dag. Upp vid 4tiden.. börja jobbet kl 05.00 . jobbat hårt hela dagen. ivägen till gymmet direkt efter jobbet, Sprang igenom passet, jävla fart jag hade ;D men hade min anledning, den kanske kommer upp senare vem vet ;D haha, det gick iallafall bra på träningen med tanke på hur min dag sett ut! Tror jag ökade på allt istort sätt ;).  
Än så länge har det vart en ruggit skön dag, konstigt nog har den här dagen rullat på riktigt bra! fast det bästa va när jag satt och vänta på bussen, i SOLEN med ett äpple i handen efter passet, RUGGIT fint väder såhär på kvällen :D älskar't
Känner nu dock att jag börjar bli förjävla trött så blir en tidig kväll idag (låter bra iaf..) 

Neeej nu ska jag äta lite, blir en räk/pastasallad med något ägg till. oyeah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0