underbar dag

helt sjukt najs dag :D ruggit skönt pass. körde med långärmad tshirt och tjocktröja med luva, man vill ju svettas lite ;) ökade lite i tempo på bandet också, höll på att dö igen tror jag xD fan jobbgit det är men najs när man är klar ^^ 
 
efter passet begav jag mig till hötorget för att köpa lite bär! meeeen så hade alla grabbar stängt sina fruktstånd osv :O bara WTF? klockan va inte ens 7 .
sen skulle man gå till direktbussen men den hade ju självklart slutat gå, men det gjorde inte mig något, jag tog tublerosen som gick lite halvsegt med förseningar osv menmen vid gamla stan så tittar jag ut mot "stånden" dom brukar ha där och vips :D dom va fortfarande kvar. så av tublerosen och knata dit, klart dom hade bär ;D jordgubbar och hallon blev det, hade velat haft Björnbär också men det är tydligen inte sässe för dom än :S hade lite tur med tanke på att dom höll på och packa ihop så fick jag ner priset lite ;)

Passet i sig tog bra. bytt från benpress till knäböj(ATG) och rak bänkpress mot sne bänkpress, Hantelpress mot Smith axelpress (vilket jag inte gillar spec mycket) men men. och från HantelCurls till Hammercurls!

Samma pass imorgon väntar :D längtar redan. :D och vi får hoppas på lika fint väder imorgon!



Dagens middag inehöll

Räkor
Vit fiber pasta
Ägg
Morötter
Tomat
Isbergsallad
Blandsallad
Green jalapeno (starka)
Paprika

Tycker ni det fattas något? kom med förslad då, håll dem inte inne!
Senare kommer även sista måltidens bilder tänkte jag ^^
Kommentarer
Postat av: Sofie

ååå slår inte min sallad ja åt här om dan, romansallad ist för isberg, paprika o allt sånt som är givet, groddar med någon typ av vitlökssmak (mycke vit o mineraler ;).. öm o sån sallads krydda man köper på påse ! yummie yummie !! :D

2010-05-17 @ 21:36:00
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0