fin dag !

Halvdag och ingen träning imorgon ;D nasiuse . sen utgång senare på kvällen, också nasiuse :D

Passet idag gick av i Sickla. med en ruggig träningsvärk så får passet godkänt. ökade på det mesta förutom benpress och frenchpress ! men men ökar i dom på torsdag istället ;). Hade hoppats på att jag skulle komma upp på en 175-180kg 1x10reps i benpressen men tror det blir svårt, klarade 1x8 på 170kg idag. så blir nog och ligga kvar på 170kg sista passet också...  

Blir en tidig träning vid 10tiden på torsdag :O ojoj hur ska det gå.. på något sätt ska det gå iallafall :D
Tror det lutar åt odenplan då, sen blir det  

precis tryckt i mig lite kassler och vit fiber pasta med lite mjukost över, ruggit smaskigt :D och senare väntar det 8 hela ägg på mig :D och så ska jag "belöna" mig med en MASSA bär.. efter som jag vart så "duktigt" denna vecka ;D

i träningssyfte så längtar jag bara tills lördag! då jag har ett ritkgit skönt pass som väntar med mina nya "pjuk" :D:D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0