Benen

puh skönt med vila, känns att man gick upp 4 igår och jobbade arselt av sig hela dagen.¨
4 träningsdagar i veckan är rätt så perfekt! Nu återstår det 2 pass. ett imorgon och ett på lördag :D
Morgondagen kommer nog bli jävligt najs. för det första så slutar jag jobbet typ vid 11 om jag har tur :D
Träning efter den med sofie i stan, som kommer till Stockholm från Göteborg ;D
Efter den blir det Bajenmatch och så fest efteråt får man hoppas ;D
får se om jag drar hem mellan träning och matchen eller om jag tar något i stan och äter ^^  
Riktigt nasiuse ;D


Ha ha juste. Rooolig min chef va idag.. mina riktiga hörselkåpor är på lagning, och jag behövde ju några undertiden, tror ni inte han va och köpte ett par KIDS hörselkåpor.. UTAN radio, och inte nog med att det va KIDS (för barn)så va dom ROSA !!!! 





 
      





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0