Awesome!

Kom hem runt 22:40 idag, så blev sen middag då jag va iväg på ett ... vad ska man kalla det, möte kanske?
men mer om det nån annan dag ;)

Så här har min dag sett ut

05:30 klev upp ur sängen
07:00 började man jobbet
13:30 bröt jag fastan
16:20ca började jag träna!
18:30 begav jag mig till kista för "mötet"
19:30 började det! Föreläsning (I) det kan jag kalla det
22:40 kom hem och åt 360gram Kassler och 110 gram vit fiberpasta!


Har haft en sån GALEN träningsvärk.. haha helt sjuk, trodde verkligen inte jag skulle få sån med tanke på hur passet kändes igår men så fel man kan ha ibland :D

blev ett pass på Sats Medis idag och det är ett jävligt skönt gym, har inge bra svar på varför men kanske för deras stora avdelningar med bänkpressar, smithmaskiner, skivstänger, och benpressar osv!

Körde en övning idag som jag aldrig kört förrut och skulle nästan våga säga att det är en utav mina favoritövningar :D

1leg deadlift, skivstång

http://www.coreperformance.com/knowledge/movements/romanian-deadlift-1-leg-barbell.html

sen blev det en Kettlebells övning på slutet som gjorde det den skulle också! riktigt skön

Har haft riktigt mycket o göra dem två sista dagarna så har kommit  i säng jag vet inte hur sent och det känns nu kan jag säga och ikväll kommer jag i säng sent igen!

Måste fixa det sista sen sova! vi hörs


Btw så här såg jag ut innan jag började Seth! och det va i början av januari 2010 .. sjukt

och lägg gärna märke till mina FINA strumpor ::)


hare bra !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0