blir gaaaaaaalen NOT

Skit i all träning just för nuet!

På Lördag spelar Bajen Svenskacup finalen och biljetterna tog slut på 25min och jag fick inte tag på någon!
Nu försöker jag hitta biljett.. men då kostar den runt 1000lappen istället för 200lappen! :@BLIR TOKIG! och det finns ingen biljett i klacken där alla polare står!

BLIR TOKIG!

haha tur ni har! glömde skicka iväg det där jag skrev ovanför.. men nu ere så att jag fått tag på en biljett.. till klacken :D:D haha dock för 800pix svindyrt men så värt det!

idag har jag vila och jag är helt slut i min lilla kropp.. och imorgon väntar mördar benövningen bulgarian split med skivstång och en del andra övningar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0