hmm

har en sån härlig träningsvärk i magen.. aldrig haft just sån träningsvärk i magen :S vet inte hur jag ska förklara den men härlig är den!


Har precis suttit i ett möte.. så har en del att fundera på just nu! får se vad som händer nu, har lite att fundera på!



Ska snart dra i mig lite torsk och pasta och en fin sallad ! : )




Där har ni en LITEN del av trappan jag går upp för varje morgon.. usch








Hände mig en rätt rolig sak idag när jag va på väg från jobbet..

Det kom fram en liten grabb till mig med sin polare på max 10år
Dem hälsa vänligt.. va vill dom nu då tänkte jag, att jag ska köpa ut redbull åt dem eller?
Nej då frågade ena grabben med mobilen i hand hur "KÄR" stavas, självklart bokstavera jag det åt honom!
och han knappar in det i ett sms.. och självklart va det till en brud! härliga grabbar det där. :)

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0