Jordnötssmör SLASH del 2

Går inte att köra rent xD.. märkte det igår att man måste ha något att blanda ut det med om man inte äter det i små mängder, men jag hade fixat ihop tillsammans med mitt kostschema att jag skulle ha 150gram.. haha fy fan.. måste ändra! eller har ni några tips på vad man kan göra med jordnötssmör?

vilket fall! kroppen känns bra och idag blir det en lung kväll, ska upp till bror och fira hans flickvän!
ska nämligen köra ett tidigt morgonpass imorgon och sedan bege mig in till staden en snabbis sen hem igen och fixa lite, så fullt upp skulle man kunna säga att jag har!


sen tänkte jag även bjuda er på del 2 av trappan



Del 3 kommer ! ;) haha den börjar bli lite för lätt snart..


ah nä måste röra mig vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0