Medis!

Sitter och äter kassler och fullkornspasta, Passet idag kördes på Medis igen!
Körde med (41x) på en del övningar vilket innebär
4sek negativt
1sek statiskt/isometriskt samt initiera lyftet explosivt (även om det är tungt så ska jag lyfta med intention att explosivt lyfta) 

Knäböj 3x10reps 62,5kg

RDL hantlar 3x10reps 30kg

KettleBells swingar 2x20reps 16kg (x)

sen över till Curcuit

Benspark 8reps
Bencurl 8reps
Vadpress stående 8reps
Sissy squat kv 8reps
TRX - Crunch 60sec
TRX - Sidoplanka 60sec
TRX - Sidoplanka 60sec
TRX - Enbenshopp upphängda 5ea

sedan skulle jag köra lite kardio med hopprep MEN då fanns det inget på hela gymmet... Frågade nån pt där men han hade lämnat ut flera stycken men dem har blivit snodda men det skulle finnas ETT där nere men ICKE! och då är min fråga... vem fan snor ett hopprep från ett gym??? eller snor ett hopprep över huvud taget, ah blir så irretard, så jag valde att köra lite löpning men då va alla löpband upptagna och det va kö.. 

Juste körde även "bara" på 60% idag 
(x) = Explosivt!  

EA = varje sida/Unilateralt


Känns riktigt bra i kroppen nu, känns dock att man inte vart igång på två veckor då man känns stel och att löpningen är lite halvseg men det blir nog bra snart! har ruggig skön träningsvärk i magen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0