Nytt Schema!!!!!!

Det är mycket mycket annat med än själva träningen, Intressant mycket intressant! :D
haha oh känns som dem här fyra veckorna kan bli riktigt roliga :D
Får återkomma med lite mer detaljer om Schemat senare!

Idag har jag vart och klippt mig :D alltid skönt att vara nyklippt!
och jag kom och tänka på ett ord som jag tycker är bland dom absolut FULASTE orden som finns vilket är ...
Polisonger! haha blää det är så fult ord!

Hann med att gå förb lite affärer idag innan det var dags för klippning, det är inte bra asså´.. finns ju så mycket man vill ha och självklart gick man in och kollade på dem där underbara teknikgrejerna, en grej va hörlurar från bose och en sån där dockstation eller va dem heter till ipod/iphone/mp3 osv som man lätt kan bära med sig.. även den från bose! gaah måste ha!!!!!!!!!!!!

men gick även förbi Hötorgshallarna, måste va bland det roligaste som finns att gå runt där och spana in allt spännande som finns inom matvägen, köpte en liten grej ..

ska tydligen va bra! så får se när man är förkyld om det hjälper!
Köpte även någon Whiskeytryffel chocklad! dock inte till mig utan till farsan såklart! :)



Nä nu ska jag skicka iväg ett mail till Seth och senare blir det nog att kila iväg till en polare för en lung fredagskväll, ska eventuellt träna imorgon igen lite lätt med samma pass som igår! :)

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0