Tillbaka!

SÅ!
Nu är jag frisk från mitt virus! inte körtelfeber som läkaren trodde det kunnat vara! :D tack för jag slapp det för om jag hade fått körtelfeber hade jag fortfarande vart sjuk och inte kunnat tränat på MÅNADER! fattar ni :O hemskt, så va riktigt skakis någon dag där! men skit samma!

fick några tips från min PT Seth att jag skulle fördubbla intaget av omega3 och äta mycket fiberrikad kost!
och att jag skulle äta efter 3 träningsdagar och 4vilodagar även fast jag inte tränade!

Juste han även boka in den lilla resan ner till Ystad-Gbg-Sthlm
alltså först ner till Seth på Fredagen och köra av ett pass runt 13tiden sedan på eftermiddagen ska jag åka upp till gbg för att tillbringa helgen på Luciapokalen :D

haha ska även till gymmet snart för att köra mitt första pass på ett tag! skulle köra vila idag men polaren ringde för 1 min sen och tjata :D
Juste går fortfarande på pencelin men frågade Coachen hur jag skulle göra om jag va tvungen att vila under hela pencelinkuren också!?
men det behövde jag inte dock skulle jag bara hålla mig till 2 småpass som innehöll

Marklyft 2 set - 1-4reps 
Benböj  2 set - 1-4reps
Bänkpress 2 set - 1-4reps
skulle köra på ca 80%

men absolut ingen kondition!

aja måste kila nu inlägget vart snabbt ihopkastat så är nog lite konstigt sammanhållet! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0