TRX BABY!

Körde ett väldigt "snabbt" och enkelt pass idag.. samma som jag skrev igår och kändes att det va en bra start på allt !
Körde med Micke och Fredde idag och visade på Fredde Trx och han verkade gilla det skarpt, och tror inte han trodde det skulle va så jobbigt som det är ;) :D

Körde bara ett litet enkelt test på olika "nya" övningar och den här va riktigt skön! bra för bakre axeln och rygg! samt Biceps och Core! tummen upp
Finns så många övningar så man vet inte vilka man ska köra, svårt att bestämma mig när man väl står där på gymmet :P hah


Drack precis lite havtornsaft! ruggit god saft som jag köpte på matmässan!
JUSTE (I) haha va ju på Mat/hälsomässan och kan inte direkt säga att jag blev nå impad av någon utav mässorna! det bästa på matmässan va grapefrukt som va GUDOMLIG! gudomligt saftig och smakrik ooh va god! + den här saften och "allt" kött som fanns ;)

På hälsomässan va nog det bästa den där massagen jag tog (A) ... fanns inte speciellt mycket träningsgrejer där.. hittade dock någon slags verison på TRX men den kändes mest plastig och usch nää Trx vann det slaget överlägset! sen såg jag även en variation på Five Fingers skorna!

Dom där! men nä va verkligen ingen höjdare.. tummen ner på dom! va inte alls som jag hade föreställt mig!

Nä dags för sista måltiden snart som består av lite fiberikad havregryn och kruskalik eller va det nu heter ! haha :P
sen är det sängdags! och imorgon efter jobbet ska jag klippa mig :D wei ! vi hörs hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0