Torsdag!

Träningen för mig uteblev igår, dock så visade jag min polare ett litet TRX pass/övningar som han fick köra hemma hos honom! men ska köra ett pass med honom idag så vi får se hur han känner sig!
man kanske ska göra någon mer TRX film?;)






 
Och jag får mitt nya schema på fredag :D och på måndag börjar jag äntligen träna på för fullt :D :D
vi får se hur denna fas ser ut ! alltid lika spännande ;)


kom och tänka på en sak.. jag börjar bli en pryl/elektronik"nörd" känner jag.. inte bra inte bra kostar pengar! haha :P men men
Juste fick ÄNTLIGEN hem min födelsedagspresent (som va för 2 månader sen)
Riktigt läckra :D

Men nu ska jag va duktig och betla lite räkningar och laga mat, Kassler står det på matschemat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0