Lördag!

Lördagsmys! Ligger just nu kvar i sängen med öppet fönster och med lite ljus tända något jag väldigt sällan gör.. iallafall så här "sent" på förmiddagen! :)

Funderar på att ta en promenad till gymmet idag, kan va rätt skönt!
vill bara att det ska va måndag så man kan köra igång med nya schemat.. så vill jag också att det ska va 10dec då jag ska ner till Seth och sen till gbg :D längtar!!!!!!


En bild jag tog när jag hade fått min nya kamera förrut och testade olika funktioner!
och jag gillar bilden! Kommer inte ihåg i vilken vecka av dieten det va men :) 

Nää blir nog ett pass på tom mage idag!
så om 1 timme blir det bara att börja knata till gymmet!
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0