Woho

Shit vilket jävla pass som gick av idag.. och en sak är säker, mina BEN är döda- döda dödaaaa haha 

Körde bara en benövning och det va Bulgarian split med skivstång - http://www.coreperformance.com/knowledge/movements/split-squat-back-foot-up-tennis.html
 hoho säger jag.. har man en ruggig träningsvärk redan och ska köra ben igen då är det TUNGT! klart en av dem tyngsta benövningar jag kört! och bästa!
Den är nog tung vilket fall ;)

Sen blev det pattar och triceps
                            Incline bänkpress (30graders lutning) 
                            Incline Flyes (30graders lutning)

                            Dips (äntligen, längtat så efter dips) 
                            Triceps Kickbacks
                            Stående tricepsextensions

:D:D Glad jag är.. va rätt länge sen jag hade ett sånt här bra pass!


Så sitter jag nu och äter min favosallad med 350gram räkor och 70gram bulgur samt massa
Isbergsallad
Paprika
Tomat
Sparris
Zucchini
Rödlök
soltorkade tomater
morot 
tror jag har fått med allt!
och till det ca 70gram bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0