Dagens kost

Bröst fastan vid ca 13:30 idag och då käkade jag 40gram fiberikad havregryn med lite lågkalori sylt och lite mjölk + 500g keso och 3st rågkusar!
alltså äter mitt första måltid ungefär 2,5-3h innan träning.

Efter passet dricker jag vitargo och äter 1 banan.

När jag kommer hem lagar jag maten jag ska äta vilket idag blev 370gram lax och 110gram vit fiberpasta

sista måltiden blir 250gram kvarg, 1banan, 50gram proteinpulver och 5 omega3 kapslar. egentligen ska jag ta dem när jag vaknar men det glömmer jag alltid bort (A)  

Ska få i mig 100gram dinkelpops också nånstans men har inte hittat dem än såå det får vänta : O

Så allt som allt blir

2436 kcal - 232gram protein - 212 gram kolhydrater - 72gram fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0