Förkylning på gång...

Attans, känner att förkylning är på ingång.. så efter jag käkat ska jag göra en "botningsdrink"

5cm Ingefära riven
2vitlöksklyftor
1 Hel citron
3 påsar grönt té

3 msk hounung

1 liter vatten, koka upp det, så fort det kokar så ta av det från plattan och låt det stå varmt i 20min.

den ska man dricka så fort man känner någon symptom på förkylning!

Så passet gick sådär idag, kände att man va förkyld.. : ( kände av det både i marklyften och på löpbandet men såntur är det vila imorgon!

blev varken ett pass på iform eller najaden blev "gammla" sats haninge!
Ett pass i veckan räcker ju där.. jobbigt/tråkigt folk(en del roliga finns det ju men ;)), jobbig/tråkig musik nä usch fast ändå rätt skönt att va och träna nära hemmet och se de gamla vanliga folket.. verkar inte hända så mycket på dem men ;D

sen äntligen kommer jag ihåg en sak som jag tänkt skriva om nu ett par dagar!
Där jag jobbar just nu, i vår "fikabod" haha . ALDRIG SETT SÅ MYCKET MAT!!! haha helt otroligt vad dom käkar där :O galet!
och det är ju inte någon direkt nyttig mat heller.. men sen ser dom ut som dom gör också!
Jag hade nog suttit där och tryckt i mig allt skit jag också om jag inte hade börjat och jobba med SETH!
men det är verkligen nu när man tänker på vad man äter som man ser hur allt det onyttiga verkligen är onyttigt/ofräscht nää nog om det!

Ät LAX och POTATIS istället!

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeey you! Wazuup? :D Va ett tag sedan nu! Hur gar traningen o allt for dig? :D /Sofie

2010-10-13 @ 08:29:33
URL: http:///ozuncut.blogg.se
Postat av: ralle

Ammmmmmen tjena, lever du fortfarande?:D

Jo den rullar på nu.. går helt okej kan gå bättre känner jag men annars så :D själv då? kvar i Norge?

2010-10-13 @ 17:17:18
URL: http://rallestraning.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0