Glad Rasmus :D

Jag är glad :D
en riktigt bra dag!
GRYMT PASS ! BRA DAG PÅ JOBBET! BRA DAG I ÖVRIGT!
hmm vart ska jag börja? kan ju börja med att jag just nu sitter och äter lite lax med pasta och fyller över mitt schema till datan som jag sedan ska skicka till min PT SETH !

Ökade i Knäböjen och kände att jag kunnat köra tyngre ;D hajar inte vart jag fick all min kraft i från :S :D

Set 1 - 5reps - 90kg
set 2 - 5reps - 95kg
set 3 - 1reps 105kg
La till ett set också på 4reps - 95kg

gillar det här passet så sjukt mycket, så galet tungt.. men nu blir det inte nå fler utav dem här passen då jag får nytt schema nästa vecka!

TRX:en DÖDAR ... DÖDAR! haha :D
Körde på Sats Haninge idag och finns en Instruktör/personal där som är förjäkla skön 

Hamstring curl i kable är ju förjäkla skön den också !

När jag va klar med mitt pass så såg jag längst bort i gymmet att dom gjorde något konstigt.. så jag gick dit och wops där hade dom lagt upp en lång matta med massa mått på och då va det en tävling om vem som hoppade längst jämnfota! självklart va jag tvungen att joina och wops så gick man upp i ledning på 2,7m ;) och då hade jag även kört ben innan! så vi får se hur länge det håller!

ah det va träningen det! sen har jag styrt upp lite planer... dels för den här helgen och så nästa fredag.. den ska bli ruggit bra!
Här även lagt märke till att hallowen börjar närma sig.. fler som börjat skriva om det på sina bloggar som jag läser och man börjar bli förjävla taggad på HALLOWEN :D får hoppas man hamnar på en ruggi fest bara ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0