HEEELG!

ÄNTLIGEN! Hahah vart så sjukt efterlängat... är verkligen HELT slut efter boxpasset igår, körde med en polare till mig som är en bjässe på 2m! typ så skönt att ha någon som kan ta i lite, annars kan box va lite halvsegt! ifersig va själva passet igår lite halvsegt faktiskt men det känns ändå rätt bra!
Usch jätteseg i kroppen!

Och idag blir det bara chill, ska glo film hela kvällen och sova en liten stund innan jag åker till västerås :D:D fan va kul det ska bli! Självklart kommer jag att ta med mig min TRX ;) så blir nog ett pass på hotelrummet eller något liknande! 

sen måste jag bara visa er en bild 
 

ASSÅ DETTA ÄR SJUKT! FY FAN ! det är ju äckligt men ändå så jävla coolt ! det är coolt hur stor kroppen kan bli, vad man kan göra med kroppen! jag vet inte om jag gillar det eller inte!

Får se hur det blir med uppdatering under helgen! tror jag lämnar datan hemma!  

Kommentarer
Postat av: Tokblogga

aj dom där bilderna gör ont på näthinnan! vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta eller nåt annat...

va du e duktig som tränar hårt! jag önskar jag hade din viljestyrka...

2010-10-01 @ 17:47:45
URL: http://tokblogga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0