Imorgon är det fredag :D

Grym träningsvärk, grymt träningspass, roligt träningspass!
Idag kom det fram en till mig och frågade lite om TRX:en och självklart erbjöd jag henne att provapå och hon verkade gilla det efter de lilla :D
tänkte inte skriva ner passet idag, utan ni får klara er utan det tills nästa vecka!

Va ovanligt många dagdrömmare på gymmet idag, förstår mig inte på dem som kommer dit och är som zombies.. dem tar upp en maskin fast dem inte använder den, dem tar PLATS dem inte behöver (tex i cablen) 
Folk ser sig inte för!
Folk står och typ hånglar istället för att träna! ah osv..

Tänkte faktiskt köra något gästpass på något annat gym i helgen, blir nog najaden och i veckan eller något så kanske det blir iform?!
Najaden har tydligen nån slags av nyöppning, de har tydligen renoverat/öppnat ny avdelning osv som ska va ritkigt bra!

Så måste jag köpa en USB kabel till luren också så jag kan börja lägga in lite mer bilder igen!



*förhindra är bättre än att bota*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0