Najaden

Blev ett riktigt tungt pass idag.. helt slut!

Najaden har blivit riktigt bra faktiskt, det bästa va deras Crossfit/Trx rum LOVE IT!
har 10dagars kort där så ska försöka köra några pass där dem här 10dagarna, enda nackdelen va väl att det inte ligger i staden! jag som alltid jobbar i/inärheten av staden brukar oftast träna där vilket är enklast men får väl lägga upp schemat på ett annat sätt dem närmaste veckorna!

En övning som jag körde idag va Bänkpress med Restpaus x 3 på 60kg och 50kg
Alltså .

började med 60kg och körde så många jag orkade.. la upp stången vilade i ca 10-15sek på't igen så många jag orka så blev alltså 4set och 3 vila

28reps på 60kg klarade jag, absolut inte alls nöjd med det men bara att kämpa vidare!
45reps på 50kg ... bara förbättra på
Men det där va riktigt riktigt jobbigt!

Nä känns som den här lördagen kommer bli riktigt bra fraktiskt (A) haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0