NU KÖR VI!

VILKEN HELG! så sjukt äckligt galet taggad på att träna nu asså! nu är det 1000% som gäller!
Vart sån motiverande helg och det har  jag verkligen behövt! 
 

Peter. 1a i -100kg ! Från Hemorten Haninge, så jävla läckert!
det är rätt roligt, han har kommit 2a sex år i rad men iår vann han, vilket jubel det blev när han vann.. rysningar!

köpte även med mig lite saker hem!

blev tvungen att köpa ett par nya dragremmar då jag lyckades glömma mina gamla på gymmet.. och nu när jag kör med mitt nya schema så ska jag köra riktigt tungt och då är det bra att ha ett par ;) 
Börjar med det nya schemat imorgon!!! :D 
Nej den här helgen har vart riktigt rolig.. första gången jag är på en tävling, och första gången jag har käkat så här mååååånga bars hhaha helt sjukt och jag kan inte berätta hur många jag har käkat... kan inte ens räkna så långt!
sen käkde vi både middagsbuffé och frukostbuffé med alla andra deltagare/coacher/åskådare osv på hotellet! :D

Kan avslöja halva passet som jag ska köra imorgon ;) 
Börjar som vanligt med lite uppvärmning på någon kardiomaskin, sedan blir det självklart dynamisk uppvärmning/strech 
Sen kommer

Plan hantelpress 
set 1 - 5reps
set 2 - 3reps
set 3 - 1reps

Hang cleans - close grip
set 1 - 8reps
set 2 - 6reps
set 3 - 4reps

Cable cross - underifrån
3x8reps

Ah det är första halvan resten får ni imorgon!
Juste ska ju även köra lite Yoga imorgon efter passet också ;=)

Nä nu ska jag fixa me lite annat , vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0