Sats Medis

Idag blev det ett GRYMT pass på Sats Medis! fan va bra det gick :D kände skillnad från förra passet då jag va lite halvkrasslig :D! träffade en skön "gubbe" på gymmet.. jäkel på o snacka och trodde han kunde allt om träning haha!
 
Är ju inne på sista veckan av schemat jag kör på just nu så snart får jag mitt nya ! :D alltid kul med nya scheman! tror jag har runt en ELVA olika träningscheman på datan nu ;) mohaha!

och snart måste jag klippa mig... hade en bokad tid typ för 1-2 veckor sen men fick avboka den och sen dess har det inte blivit av haha! (A) 
Frågan är bara hur och om man ska testa färga håret för första gången i ens liv :O? skulle vilja ha lite brunare hår .. är nästan blond nu ju :S :S 

Ska äta min galet goda kyckling nu som jag körde i ungen med lite kryddor o kesella .. fuskade med lite ost på också(A) 
till det blev de lite stekta sparrisar och zuchini(felstavat) och vit fiberpasta 
Smaklig måltid!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0