Love it

hoho shit... har en saftig träningsvärk : O
Marklyften tog riktigt bra igår, har försökt att förbättra på min teknik i marklyften och igår kom jag på den ;) ... i think
en övning som fick mig att tänka till lite va Suitcase marklyft
http://www.youtube.com/watch?v=AYyZX0Qaq4E

Känner av trapsen riktigt mycket också :S men det tackar jag ifersig inte nej till !
även chinsen går framåt för en gångs skull ! :D

Körde ju som sagt på Sats Medis och det är ett skönt gym, på något sätt riktigt skönt att köra marklyft där :S :)
Funderar på att åka runt och testa lite olika Sats som finns i staden, får se hur det blir me det iaf !
Längtar just nu bara till passet imorgon, ett utav dem skönare passen då det är en del TRX övningar!

ah nä nu ska maten in i ugnen, blir kyckling och pasta idag igen(A) blev så JÄKLA gott igår så måste äta det idag igen haha!
har satt på musiken också så nu är det bara o köra ;)
Lyssnar på min polares CD .. riktigt bra DJ ALEX BOYTEZ! Han ska även spela nästa fredag som warm up på Entourage ;D

vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0