Måndag = över = yes

Känner mig så härlig i kroppen just nu efter att kört ett STYRKEPASS och ett YOGAPASS efter det!
Ska nog köra så varje måndag!
I övrigt har den här måndagen vart väääldigt seg...trött som fan och inte nog med det så fick jag ont i huvudet runt 2tiden idag ända fram tills 18.00 då jag kom till gymmet och drog en celcius och begav mig ut i gymmet ;)
Bröt fastan runt 16tiden idag, mellan passen blev det lite vitargosedan lite vitargo efter yogan.

ska snart äta mitt huvudmåltid för dagen vilket  blir 400g lammfärs och 500g potatis :)

Vilket blev 1087kcal - 81,5gram protein - 80gram kolhydrater - 49gram fett

avslutar kvällen med en proteinshake på 50gram  och 250gram kvarg och 5kapslar omega 3

401kcal - 72,5gram protein - 9,7gram kolhydrater - 8,1 gram fett


måste lägga upp en bild på en killes ben från helgen, lagom med ådror...

Kommer nog lägga upp ett par bilder på mina favoritkroppar ;) haha 

kommer snart ett till inlägg om hur passet såg ut idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0