1 DAG :D

Okej idag blir det ett senare pass än vanligt, blir nämligen YOGA ! Den ni ;)
Yoga på Sats Haninge

har länge velat testa yoga så nu får vi se hur det är !

Har även svarat Seth över mail precis, väntar bara just nu på mitt nya schema och så la jag in en beställning" på lite omega 3 och proteinpulver och en tröja! :)

har sån ångest men ändå inte :O ska ju till västerås i helgen och då ska självklart AXWELL spela i Stockholm... ååh kunde han inte spela nästa helg eller kunde inte SM vart nästa helg?  aja Västerås kommer bli ruggit roligt´iaf :D

fasiken asså jag tänkte skriva om något hela dagen men har glömt bort det just nu när jag sitter och skriver.... som vanligt

skit samma ska ställa mig och laga lite mat nu som jag kan äta direkt efter träningen/yogan

OCH IMORGON BLIR MAN 20 :D:D:D





Det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0