20år

DÅ är man bolagsmyndig då.. men fan mycket mycket besivken på systembolaget, fans ju fan inga proteinshakes där :S dåligt systembolaget... trodde det va därför ni fanns! bojkottar er tills ni tagit in det!!!!

Dagen i övrigt har varit rätt normal faktiskt, förutom att jag fick jobba över två utav mina tre raster.. annars har jag tränat på men det blev ett väldigt snabbt pass och lite färre övningar än vanligt! sen drog jag förbi ett riktigt bageri på söder och köpte hem lite gott bröd (bland annnat GI-Bröd) till Räkmackorna som jag önskat mig idag(A) sjukt gott ju!
så fick jag lite presenter, fast fick de mesta i helgen faktiskt.. :D

Nä ska försöka komma i säng så fort som möjligt.. helt slut. Marklyften tog rätt bra sen har jag gått och burit på min väska idag som va fullpackad och vägde runt 10,8kg haha !

Juste fick mitt nya schema av Seth idag ;) oyeah sså ska plugga in det sen blir det att starta med det nästa vecka tror jag!

Ah nä nu är jag trött. ajdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0