6 dagar !

Jag har såån träningsvärk :D wei
Idag har jag vart läkare/kirurg igen och kommer va det imorgon igen.. en stund :D fan börjar bli jobbigt dem sliter i mig hela tiden och vill anställa mig men dem hajar inte att jag är en simpel snickare! :S haha kanske för jag är så het i mina läkarkläder?  ;D aja har fullt upp resten av veckan... morsan och en del gäster kommer hit på lördag för att FIRA MIG, MIN SYRRA OCH MIN BROR! :D wei JAG fyller 20 på TISDAG !
Skulle egentligen städat rummet idag men det sket sig, drog och handla lite mat inför lördagen, en massiv sallad blir det :D förjäkla najs! sen träna imorgon, sen på fredag handla lite grejer och så ska jag antagligen ut på fredag kväll såklart och upp supertidigt på lördagmorgon för att hinna träna innan jag ska möta upp morsan vid 12 !

vi får se hur det går!
på schemat imorgon står BEN, RYGG, TRICEPS, CORE (som alltid) ingen kardio.


Kan inte lägga in bilder :S är något strul.. ska köpa en usb kabel till telefonen så man kan lägga in bilderna på datan och inte på något annat sätt som jag lyckats med! haha :D


Nä nu ska jag packa väskan och fixa ihop min måltid för träningen imorgon!

Kommentarer
Postat av: jimmy flessa

Tja Ralle, gled in här utav en ren tillfällighet!



Trevligt att hitta någon som gilalr fitness och äter enligt PF, som jag själv.. (: Kommer lätt att följa din blogg i framtiden, ha det gött! :)

2010-09-23 @ 12:50:28
URL: http://jimmyflessa.blogspot.com
Postat av: rallele

Tjena Jimmy!



Tackar! din blogg är intressant också. kul att ha någon som kör PF som man kan följa, har två andra polare som kört med PF också och resultatet har blivit riktigt bra! dock hade dem ingen blogg så man kunde följda dem riktigt ordentligt :)

Hur länge har du tränat?

Kan dock inte kommentera på din blogg så får bli svar här!



Mvh

2010-09-23 @ 19:44:52
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0