DAGENS FORM!

Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att bli läkare.... om jag fick ha mina radiokåpor och inte behöva gräva i folk, bara strosa runt där i läkarkläder och den heta mössan!

JAG VET varför tjejer tränar!!! har fått svaret från en mycket säker/pålitlig/seriös källa.. dock hittar jag ingen länk men svaret är att tjejer tränar för att se snygga killar, dem får orgasmer och för att få finare kroppar.. inte för att må bra! // KNAPPEN & HAKIM PÅ NRJ MORGON  mestadels hakim ! men nog om det!

Träningen idag gick bra, hade ett par TRX övningar dom vanliga klassiska som jag har kört med nu i tre veckor! och måste säga att TRX - Hipp presse är GALET bra för baksida lår

Sen hade jag även TRX -Singel arm rows explosive

kanske inte världens mest explosvia men det är rätt tungt ;)



Ökade även på Armhävningar med klapp
set 1 - reps MAX = 22st
set 2 - reps 10st = check
set 3 - reps 12st = check

Det är dem två sista seten som är jobbigast!

Men skit i dagens träning här får ni lite formbilder så vi får se hur man utvecklas fram till Feb 2011

       


    


Så nu är jag lack, betalar räkningar och det är massa skit som behöver betlas den här månaden!
HEJDÅ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0