Det är kört!

Nu är det kört!  Mörkt när man vaknar... mörkt när man kommer hem :(

Vilket fall.. kom hem för en liten stund sen och sitter just nu och väntar på att mina Svenska hemodlade färskpotatisar ska bli klara, okej... mina hemodlade kanske va lite väl men fick från en snubbe på jobbet och det tackar man ju inte nej till?! :D
Så idag blir det 500gram potatis och 400g lammfärs. Lammfärsen är redan färdigstekt sen i söndags, tänkte faktiskt blanda ner lite soltorkade tomater, soltorkade körsbärstomater + inlagd fetaost(A) dock inga stora mängder men det lilla räcker;)

Och imorse ca 2,5h innan träning blev det 40g fiberikadhavregryn + 2dl mjölk, 3skivor rågkusar och 500g keso, efter jobbet blev det 1 banan och 1 banan efter träningen ;D  såja 

Hade en riktigt tung dag idag faktiskt, jobbat med axlarna/armarna/händerna allt över huvudet i timmar! + att det blev lite axlar på gymmet idag också. 

Kan ta schemat och hur det gick på vissa! 

Marklyft från box(ca 10cm hög box) utan dragremmar!  
Set 1 - 3reps 110kg (öka nästa gång)
Set 2 - 5reps 120kg 
Set 3 - 5reps 120kg 

Chins

Hammer curls 

Sittande Anorldpress (utan ryggstöd med hantlar) grym övning 
Set 1 - 10reps 20kg
Set 2 -  8reps 20kg
Set 3 -  6reps 20kg 

Hantelextensions Delts-rhom 
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBSeatedRearLateralRaise.html

Plankan hardstyle RKX  
http://www.youtube.com/watch?v=9pwzppRXO-s

Hängande knälyft

Avslutade med lite kardio och stretch

1min jogg, 10s sprint, 2min promenad, 10s sprint, 8min jogg, 2min promenad!

Blev ett rätt svettigt pass faktiskt, men jag gillar't  ; )






Kärlek!! bästaste bästa skorna ever :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0