Fram med ändå bakåt

Fick bakläxa på mitt kostschema jag hade pillat på(A) så skickade ett nytt till Seth så nu får vi se vad han säger :D haha men men man lär sig alltid något nytt! så uppdaterar er om det när der är klart!

Passet idag gick riktigt bra :D ett riktigt skönt pass

började sjäälvklart med några dynamiska uppvärmningsövningar!
en av mina favoriter är Handwalk .. fan måste ta och köra ett pass med nån snart så man kan filma lite :O

sen gick jag på lite mer styrkeövningar

Marklyft från box (10cm box)
Chins
Hammercurls
Sittande anorldpress utan ryggstöd (grym)
Hantelextensions delts-rhom
Plankan hardstyle (grym)
Hängande knälyft med vikt

sen lite kardio, blev självklart bandet!
1minjogga10ssprint2min10ssprint8minjogga2min

sen avslutade jag med lite recovery/stretch

The Brettzel stretch 30s/ea (ska fixa film)
Hip flexor stretch 6puls ea   (ska fixa film)
Samt lite vanliga stretch övningar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0