Inte OK

Dålig uppdatering av mig... men har verkligen inte haft tid. drog ut på en "after-work" med jobbet i fredags och ah det slutade som det slutade:P och gubbarna är riktigt riktigt sjuka har jag kommit fram till!! eller det visste jag redan men :P
Och och igår blev det ju fixa lite grejer inför en fest hela dagen. ah sen kan ni ju kanske räkna ut själva vad som hände på kvälllen!

Men nu är det typ slut med alkoholen, fast ah får se ska ju se hoooffie o chraa på fredag och helgen efter det är det TIESTO! :==)

Och imorgon hade jag tänkte börja med nya schemat! :D

och så här blir det med kosten iaf

Träningsdagar så kommer jag ligga på
2750 Kcal

Vilodagar
1890 Kcal

Hopp nä nu blir det att dra till gymmet och köra kardio! haha  polare frågade och varför inte liksom?! måste dra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0