JAG ÄLSKAR TRX !!!

Då va tredje passet på nya schemat avklarat och kan redan säga att jag älskar't
hade tre HELA TRX övningar, och det har jag nästa pass också ;) WEIO!

hittade fyra ruggit sköna övningar :D
Knäböj mot box/bänk
som vanlig knäböj fast man sätter sig på en bänk sen reser man sig upp, riktigt skön faktiskt. tog bra på framsidan

TRX - Hop presses tog mer på baksidan lår än vad jag hade förväntat mig ! (om jag nu gjorde rätt;) ska kolla det)

TRX - Singel arm rows explosive du ligger med ryggen mot marken och håller ena armen rakt upp och axeln/skulderbladet sträckt upp så att inte dem ligger mot golvet, sen drar du dig upp och klappar så högt upp du kan på TRX:en 

TRX - Triceps extension stående Ouuuhf haha vilken skön övning. den ska jag hålla hemlig tills jag filmat den ;) haha

där fick ni lite smakprov på passet idag, hade fyra andra övningar också men nog om det :)!

------------------------------------------------------------------------------------- nu till något annat

RALLE HATAR!

ÄCKLIGA OTREVLIGA BUSSCHAUFFÖRER!
Satt på bussen idag från jobbet, och så klev en gammal tant på där bak med sin rullator och då klev självklart en annan litelite äldre gubbe (en konstig än) på också. ah och då ropar han chauffören ut att han som klev på med tanten ska fram o visa sitt busskortgrej(skit otrevlig) ah och tillslut kom han bak och började skrika på tanten och gubben och gubben hade inge giltigt färdmedel och fick kliva av! fan att jag inte ställde mig upp och sa till den där idioten! men som tur va klev tanten av samtidigt av mig och då bad jag om ursäkt att jag inte gjorde något(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0